In the blackest dreams i do believe

Alla inlägg under april 2007

Av Suise - 26 april 2007 22:19


It's really good to hear your voice
Sayin my name
It sounds so sweet
Comin from the lips of an angel
Hearin those words
It makes me weak

Av Suise - 7 april 2007 03:04

Du har alltid varit där,ingen tvivlan att inte hjälpa migdet är bara säga till så var du där,du är där som ingen annan,de betyderså mycket för mig,och ja är här för dig lika mycket somdu är för mig och till och med mer..Du var allt, du är fortfarande allt, och kommer förbli allt.raring, de var vi mot världen vad hände med den tiden?ja längtar såå tillbaka till de,ingen eller något kom i mellan oss.men vi splittras mer och mer per dag som går,jag älskar dig värkligen över hela mitt hjärta,ingen annan förstår mig som du ingen annankära vän, kan de inte bli som förut. snällaja vill värkligen vara den dära speciella för dig som förutalla dagar vi var tillsammans,alla åren,alla minnen, alla våra drömmar,alla våra planer ,allt vi hadeär som hål, försvinner mer och mer, nästan borta..sötnos, försvinn inte från mig, ja vet inte vad jag är utan digdu är allt och de som betyder allt för mig. ingen kommer kunnaersätta den platsen den tiden, dessa minnen.. alltingpå minner mig om dig på ett eller annat sätt.vad hände med allt vi dela, hemlisar.osv ja saknar de så mycket alla bilder på oss.. som svagt blir suddiga för varje dag.de känns som om man är på väg att dö. Du är fortfarande min bästa vän, och kommer vara det.

Av Suise - 4 april 2007 22:43

Det finns en söt pojke som jag kännerjag vill inte nämna hans namn men han är den sötaste person jag har någonsin sett.Han är blond och blåögd,vi brukar sitta ochsjunga till samma låt och kolla på varandra.ooh han är så sööt när han ler. Raring jag gillar dig.

Presentation


I denna blogg får ni följa mig i min vardag. Och mina hundars dag :)

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att läsa min blogg igen?
 Ja,
 Nej,
 Kanske,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards