In the blackest dreams i do believe

Alla inlägg under juli 2008

Av Suise - 6 juli 2008 20:10

Kära vän.

 Man ska aldrig lita på orden föralltid, för allt har sitt slut och denna vänskap hade sitt slut nu. Det kändes värkligen som våran vänskap aldrig skulle nå sitt slut, det känndes som du och jag var omöjliga att sära på. Vännen jag är ledsen att det blev som det blev och jag är värkligen ledsen över de som har hänt och jag glömmer dig aldrig för vi har gått igenom mycket tillsammans.Vi bråka mycket men vi kunde inte vara sura på varandra mer än en vecka, de var omöjligt. jag antar att vi var väldigt lika tills den dagen att vi insåg hur olika vi igentligen var det var nog de som gjorde att vi sluta vara så tajta som vi va dom åren. Våran vänskap varade länge, och jag har massor med minnen jag aldrig kommer glömma.Jag släpper en tår ner för min kind och inser att de kanske inte var menat att vi skulle vara vänner tills dagen någon av oss låg på dödsbädden, alla prat om vad vi skulle göra i framtiden allt vi skulle göra tillsammans, allt bara suddas ut som att de inte ens betydde något för någon av oss. Det känns som om halva mitt hjärta försvann när man får reda på att vi inte känner varandra längre och att de är dags att gå vidare. Men jag vill att du ska veta att jag aldrig kommer glömma dig och våra minnen består vid platser där vi engång varit. Farväl min vän jag önskar dig lycka och kärlek, och jag hoppas kärlek behandlar dig väl.

En dag kanske vi hittar tillbaka till varandra och den dagen kanske inte är nu eller imorgon utan kanske om flera år men den dagen kanske vi insett att kanske vi gjorde ett misstag idag.


Farväl min vän.

Av Suise - 5 juli 2008 22:41

Jag vet inte vart jag ska börja, du är den mest underbaraste som finns på jorden och har aldrig någonsin träffat en person som du, du gör hela min dag med att bara ge mig ett leende och en kram, jag skiner upp som en sol när jag ser dig och kan inte sluta le. Jag skulle kunna spendera hela mina dagar bara för att se dig le hela tiden, när du inte ler mot mig när du ser på mig förstår jag direkt att de är något som är fel, raring var inte rädd att berätta vad som är fel för jag hjälper dig igenom allt de svåra även fast jag kanske inte visar att jag alltid är där för dig.


Presentation


I denna blogg får ni följa mig i min vardag. Och mina hundars dag :)

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att läsa min blogg igen?
 Ja,
 Nej,
 Kanske,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards