In the blackest dreams i do believe

Alla inlägg under december 2008

Av Suise - 20 december 2008 23:11

Nått jag verkligen inte klarar av de är när folk ljuger om känslor för någon annan finns inget värre, nått jag aldrig skulle göra men får alltid så tillbaka!

Jag förstår inte vad man har innan för pannbenet om man verkligen har så tråkigt att man måste leka med någon annans känslor.

 Jag ska aldrig mer sattsa på förhållande med folk som verkar störda.


Hela 2008 har sugit för fan.

Vad är de för land vi lever i egentligen.

 män är helt enkelt SVIN!!



Äntligen har man hitta tillbaka till en gammal vän man verkligen har sakna en kompis man har saknat att prata allt om, utan att behöva oroa sig om att de kommer ut lika snabbt igen. Vännen jag älskar dig med hela mitt hjärta <3

Av Suise - 18 december 2008 00:13

Har nog aldrig varit så här osäker i hela mitt liv,

Jag vet inte ens vad jag själv vill längre.

Så jävla jobbigt att veta grejer man egentligen inte ens vill veta ett ord av vad det handlade om..



Älskling jag saknar dig så mycket.. kom hit nu!

Presentation


I denna blogg får ni följa mig i min vardag. Och mina hundars dag :)

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att läsa min blogg igen?
 Ja,
 Nej,
 Kanske,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards