In the blackest dreams i do believe

Alla inlägg under februari 2009

Av Suise - 15 februari 2009 00:44

Jag vill så gärna få ut allt jag funderar på men
jag vet inte vart jag ska börja någonstans,
allt är bara så invecklat.



Varje gång våra läppar möts så kommer de känslor jag verkligen inte vill utveckla för jag vet att det inte kommer sluta bra i slut ändan, j
ag vet inte vad det är som gör att jag dras till dig.
Och de sårar mig att du inte ens kan vara ärlig med dina känslor tillbaka
för jag ser på dig att du inte bara leker.


Jag tycker om dig välldigt mycket, så snälla såra inte mig denna gång.

Jag vet också att vi inte skulle bli det bästa paret, eftersom vi är så olika så det inte ens går att färklara.

Jag vill bara krama dig så hårt och aldrig släppa taget om dig, för jag vet att du är en jätte fin kille under det hårda skalet du har byggt upp.
Det gör det inte bättre att du fråga mig den frågan och såg allvarlig ut, det hjälper inte heller att du alltid säger att jag är din och du är min, det sårar mig bara mer när jag vet att dom orden inte stämmer.


Av Suise - 14 februari 2009 00:34

Presentation


I denna blogg får ni följa mig i min vardag. Och mina hundars dag :)

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att läsa min blogg igen?
 Ja,
 Nej,
 Kanske,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards