In the blackest dreams i do believe

Alla inlägg under maj 2009

Av Suise - 8 maj 2009 14:11

Efter att jag nu har möblera om tänkte jag att ja kunde laga mat till mig och min far, det blev hemmalagad pyttipanna haha pappa sa att den blev jävligt stark, vilket den var också men jag tyckte den var precis perfekt. :D

Pappa blev glad över att han såg mig laga mat hemma, eftersom de är inte ofta de händer när jag endå går pogrammet hotel&resturang X) hahha

Men saken är att jag har inte direkt intresse för mat, det var inte därför jag sökte dit jag vill bli bartender och servitris, sen kommer de värsta att man inte kan utblilda sig bartender där utan man måste ta en kurs sen, det suger lite, men funderar på om ja ska till göteborg och ta den kursen eller om jag ska åka utomlands X) jag har inte direkt bestämt mig än, men de kommer jag vell på snart :) aja nu ska ja spela lite för de börjar bli tråkigt :)



OVER AND OUT!

Av Suise - 8 maj 2009 14:06

Vaknade av att mamma springer in i rummet och säger att klockan är 7 och jag borde åkt för länge sen, men ja orkade inte kliva upp i morse så jag låg kvar och sov tills 12 och gick upp och fick ett ryck och skulle städa men det sluta med att ja plocka upp all tvätt och möblera om istället orkade inte städa hela rummet de är så jävla stort och + att jag har mycket grejer för att allt ska se bra ut X) kan inte bara gömma allt i en bokhylla X) hahha

Av Suise - 3 maj 2009 19:24

Idag vakna jag fan vid typ 3 och skulle upp och äta lite frukost sen gå in i mitt rum och ligga och vila blev att jag somna igen och vakna en timme senare och hör att halva familjen är hemma och jag har inte fått sovit så mycket inatt heller, men men så jag ligger i mitt rum och ska kolla på Life of ryan, riktigt dålig serie men men (:

Av Suise - 2 maj 2009 19:06

En av dom bästa kvällarna var fan i kväll, jag börjar berätta från början då..


Det börja med att vi kom hem till Ella, mycket folk hälften av folket hade man aldrig sätt förut, men de fanns ju folk man kände så de var ju tur de.

Folket jag kom dit med Erik,Matte,Kim,Erica och Bobby otroligt fina personer dom är fan dom roligaste personerna man kan ha som vänner.

Men tillbaka till historien vi satt vid ett bord själva utsötta från resten av folket såg kanske kul ut faktist om jag ska bara ärlig. Men vi hade lika kul endå. När vi kom dit fick vi en välkommsdrink, så klart var de skumpa, visatt vid vårat bor och hade trvligt, Erik hade drukit upp sitt glas och fyllde på sitt med öl då kom ellas far och skulle fylla på glasen och han häller upp till alla och så ska han hälla upp till erik också, men saken var ju att han hade halva öl och fick påfyllning med skumpa HAHA, hela bordet dör av garv och erik ser glad ut och dricker de endå x) hahah sötnos


Lite senare på kvällen blir de mysigare och alla ungdommar sätter sig vid ett bord men musik,ljus och dricka och har de allmänt mysigt, då kommer leken igång som vanligt "jag har aldrig" lika tråkigt varje gång men de "lekte"  vi typ i 2 min sen orka ingen mer så de blev mer snack liksom, så alla blev i små klungor och snacka, och eftersom jag inte kände så många så blev de så att man satt vid dom man kände. Men de känns bäst för mig ialla fall, ingen hade lika kul som jag hade den kvällen ialla fall (:

Hoppar över lite men men, Sen skulle jag,Erik,Matte,Kim,Lina,Bobby och erica hem till erica för att sova, och eftersom bussen inte gick fick vi gå hela vägen hem till erica och de var ingen kort bit, de var otroligt långt, men de var förjävla roligt på vägen. Lina var "dyngrak" och hade jätte dålig balans så jag gick runt och putta på henne så hon ramla i alla buskar typ hahahahah de var förjävla roligt X)

Sen skulle vi gå över en äng de var helt galet, sen skulle vi över ett dike de gick bra för alla att komma över utom för mig jag halkar och slår i handen så jag har värsta blod bollen på handen, ja du hur lyckas man kan man säga men du jag vet inte X) promenaden fortsätter längre och till slut är vi framme hos erica och alla börjar dra sig mot sängarna utom jag erik matte och kim vi skulle vara vakna tills första tåget gick så de var ju sol klart vi var uppe och hade as kul som vanligt, alla fyra i en liten soffa som fan och skulle dela plats, alla ligger på varandra de var riktigt mysigt också, vi kollade på nån jävla film också massa mörkhyade personer på rullskridskor X) den var lite rolig men ja tror ja somna där ett tag för den tog slut jävligt fort men jag vet inte hahah. Nu har tågen äntligen börja gå så vi ska promenera från bromma till sånga station typ. Så det tar en timme för oss men vi har förjävla kul på vägen, vi kommer fram till 7elven och alla handlar något av mat och dricka och vi fortsätter gå och äntligen jag kan se spånga stn och blir lycklig tåget hem går om 10 min och sen var jag hemma 06:25 och ligger bland kuddarna och försöker sova.


Kvällen var en av dom bästa i mitt liv, tänker inte skriva allt som hände men var tvungen och skriva ner lite så jag själv kan läsa det senare vad som hände :) 


OVER AND OUT!

Presentation


I denna blogg får ni följa mig i min vardag. Och mina hundars dag :)

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att läsa min blogg igen?
 Ja,
 Nej,
 Kanske,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards