In the blackest dreams i do believe

Alla inlägg under juni 2007

Av Suise - 23 juni 2007 03:04

Känslan som ja inte kan beskriva är nog den bästa ja någonsin känt, raring när du kom in i mitt liv så har du varit allt för mig.. inget går före dig du ska må bra du ska ha de bäst, ja skiter om ja ska bli dödad för din skulle.. med stolthet står ja här nu och säger att ja älskar dig och ja dör för dig också! Linn Aurora Schlossman du är allt. <3

Av Suise - 19 juni 2007 02:26

finns inte ord för hur jävla mycket jag hatar dig va, jävla ansikte hoppas du döör. jag spottar på dig, jag hatar dig av hela mitt hjärta och jag kommer att göra det resten av mitt liv, vem gav dig luft jävla fåågeel , häng dig människa . du är inte ens värd hundskit under skon, du är inte värd smutset under naglarna du är inte värd ett jävla skit jävla OFFEEEER , den dagen du föddes var ett misstag , när jag kollar på dig eller hör ditt namn så kan jag inte låta bli att skratta för hela du är ett skämt ! så synd om människor som dig va hahahah, du skrämmer dom blinda med det utseende shiit ! jag ångrar att jag ens lärde känna dig, fuck den dagen då du dök upp i mitt liv , ångrar den så kraftigt mkt , du är mitt misstag , men man lär ju sig av dom men en sak vet jag att jag ALDRIG någonsin kommer att förlåta dig jävla horunge, du äcklar mig. du är det värsta som någonsin skapats, you're on my fucking shit list biiitch ! där kommer du att stanna, FÖRALLTID! jag är inte ond , du förtjänar bara inte min respekt helt enkelt, jag har tappat den helt och hållet för dig och jag är inte ens förvånad över det , så som du beter dig , snälla mogna upp , hur gammal e du egentligen? så jävla patetisk man kan vara alltså. vill du bli respekterad så se till att förtjäna den men du kommer ALDRIG att förtjäna den, iaf inte av mig , för i mina ögon är du smuts , jävla offeer. jag förstår inte hur lågt en människa kan sjunka som du , och även om du skulle böna och be skulle jag ALDRIG ta tillbaka dig. du är raderad ur min hjärna , ur mitt hjärta , raderad ur mitt minne , du förblir som en främling för mig , när jag ser dig kommer jag bara gå förbi dig som om du vore luft, för det är vad du betyder för mig , luft ! inte ens det ! du betyder ingenting , du är ingenting! jag är så jävla glad över att ditt rätta jag dök upp så mkt tidigare än vad jag hade anat , det bevisar bara hur du är som person och jag är verkligen glad över att jag såg det då än senare, du existerar inte i min värld längre och det kommer du ALDRIG att göra igen, jag känner dig inte :S . hoppa människa , ingen skulle gråta :S . vem e du ? inte ens ordet ingeeen skulle passa dig . i mina ögon är du en tönt , nörd , en nolla , värdelös, sämst, skit, smuts, offer , äckel , ansikte , fågel , omogen ! jag skulle kunna skriva hur mkt jag hatar dig i en hel dagbok men tyvärr så pallar jag inte att slösa bort min dyrbara tid på sånna patetiska , omogna människor som dig + att inga ord i världen kan någonsin beskriva hur OTROLIGT mkt jag hatar dig , det är verkligen sjuukt . så jävla mobbad e du va, fan gå och skaffa dig riktiga vänner och i din ålder oxåå :S. men jag kan förstå att ingen vill vara din vän , så som du är jag menar du är duu , det säger allt :S . människor som dig förtjänar inte ens att få leva , snälla döö jävla ansikte , du skrämmer mig med det utseendet faan ! dina ord betygder ingenting för mig, du ska veta att jag inte känner mig träffad utav NÅT du säger , jag skrattar åt allt du säger och hela dig , jag förtjänar så mkt bättre . kalla mig vad du vill, tro mig jag vet redan vem jag är . gå runt och skrick dina äckliga ord , du bevisar bara hur låg&patetisk du är , gå och hitta på dina falska rykten, men både jag och du vet vem det är som ljuger, aight ? en dag kmr ALLA andra få veta sanningen, jag behöver inte 250 vänner för att kallas populär, jag har mina närmsta , jag har dom jag behöver , dom jag litar på och dom som lyssnar, gud straffar och inte jag , och en sista sak : DU VAR ÄR OCH FÖRBLIR VÄRDELÖS , VÄX UPP NÅN GÅNG OCH KOM IHÅG ATT JAG HATAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN , LÄGG DET PÅ MINNET !

hmm

Av Suise - 7 juni 2007 23:29

Av Suise - 7 juni 2007 23:25

Jag hitta en ny..
Han har lena händer och är blond..
Jag gillar han mer än någon annan,
ditt leende är nog de sötaste jag någonsin sätt,
sötnos ja är kär i dig..

Av Suise - 6 juni 2007 00:19

ja undrar så mycket och de finns så mycket varför i allt.
ja förstår inte varför de flesta barn i afrika inte får mat de är fan synd om dom. De borde inte behöva leva sånna liv när de flesta andra lever lyxliv, jag tycker de nästan är lite pinsamt, men endå vad kan man göra.. finns nästan ingen fond för sånna barn som ger alla pengar till dom utan tar typ hälften själv -.-
ja blir så sur..
det är synd om barnet på kortet ;(

Presentation


I denna blogg får ni följa mig i min vardag. Och mina hundars dag :)

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att läsa min blogg igen?
 Ja,
 Nej,
 Kanske,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards