In the blackest dreams i do believe

Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Ya man

Av Suise - 28 april 2009 21:17

Har nog aldrig kännt mig så sårad som då.

De känndes som du tröck en kniv i hjärtat när du gjorde så mot mig, du vet själv att du är det bästa jag har och någonsin kommer att ha.

Eller jag hoppas du förstår de, jag vill inte förlora dig än du är verkligen en av dom bästa, det ska du veta. Jag vill aldrig att vi ska splittras för du är faktist min bästa vän jag har, kan prata med dig om allt, men vissa saker vet du att ja inte kan berätta eftersom du själv inte har upplevt de, då kan de ju vara välldigt svårt för dig och förstå hur jag känner. Men du vet också att ja är här för dig också, så du inte tror de är en envägsrelation x)

För du betyder otroligt mycket, jag vet inte hur jag ska säga de.

Hahaha nu kanske de låter som jag är kär i dig men, de kan ja säga starkt att jag är inte det och skulle aldrig falla mig in. vännen du är allt <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suise - 17 november 2011 14:21

Länge sen jag skrev nu. kanske dags att slänga in ett inlägg då :) Nu har man växt upp och skaffat sig ett liv.   jag har flyttat hemmifrån och bor med min man som jag är förlovad med :) Vi har varit tillsammans i snart två år :) Jag är ...

Av Suise - 9 juni 2010 15:45


  Måste bara lägga in dessa bilder så otroligt weirda så de passar in :) Cilla vi två mot världen! så är de  ...

Av Suise - 9 juni 2010 15:42


För vi har tagit stdenten, Fy fa va vi är bra! HR3 Känns helt tomt när man inte kommer träffa alla var och varannan dag igen, de är helt sjukt. :( Men denna klass är den bästa som finns   ...

Av Suise - 12 maj 2010 18:48


Hej hallå nu byter jag tillbaka till denna blogg är så trött på alla andra ja har provat så får vell se hur länge jag håller på att blogga i denna haha.   Jag och min pojkvän har inskaffa oss en systemkamera en Nikon D5000 as fresh :)     en...

Av Suise - 23 augusti 2009 15:42

www.suise.blogg.se   nya  bloggen :D

Presentation


I denna blogg får ni följa mig i min vardag. Och mina hundars dag :)

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att läsa min blogg igen?
 Ja,
 Nej,
 Kanske,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards