In the blackest dreams i do believe

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Suise - 22 april 2009 22:19

HAHAH aldrig varit med om att en polis ska be en om pissprov.

De var ganska komiskt, bara för att ja hade otroligt kul och gjorde apljud och sprang runt så frågar en polis vad jag går på och att jag ska lämna prov, och ja sa att ja visst kunde göra de och hon svara då " jag har den i väskan" och jag säger okej, sen så ville hon inte ge mig den.


Lite onödigt och be mig göra ett jävla test då. Blir så jävla trött på sånna säger en sak sen inte gör de i huvudtaget liksom.

Och sen är ja trött på folk som tror verkligen att man ska betala tillbaka nått man har fått. Det är så drygt, ger man en sak och säger här du kan få detta par jeans för jag kan inte ha dom, och jag säger okej tack, och så ser personen att ja hade sönder dom, då ska ja plötsligt betala för ett par jeans som hon dessutom använt själv jävligt länge, kom igen. va fan är de för fel på folk!

Presentation


I denna blogg får ni följa mig i min vardag. Och mina hundars dag :)

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att läsa min blogg igen?
 Ja,
 Nej,
 Kanske,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards