In the blackest dreams i do believe

Alla inlägg den 9 november 2006

Av Suise - 9 november 2006 22:55

Ja hatar dig så mycket, men endå gillar ja dig så mycket, kan inte lita på dig, men endå gör ja de, ja vill ha digmen vågar inte säga de till dig, blir så avensjuk på dom dära texternani skickar till varandra, vad har ja gjort för felvarför svarar du inte på mina, raring..känner du lika dant, eller är de barajag som inte kan förstå att du bara skojjar med mig, är ja så dum, SNÄLLA RARING LÅT MIG ÄLSKA DIG FÖREVIGT!

Av Suise - 9 november 2006 21:31

Jag kommer fortfarande ihåg,gör du de ?de var nog sommarens bästa minne.men att du inte förstog att ja kände mig utanför när ni hade kul och ni prata inte ens med mig i slutet ja blev så sårad,så jag åkte hem utan dig,på den dära båten som tog 2-3h på sig för att komma hem.Och när ja satt där och kolla ut mot havet rann tårarna,jag lämmnade nån jag borde ha tagit med mig hem.. Förlåt,men du sårade mig först.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I denna blogg får ni följa mig i min vardag. Och mina hundars dag :)

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att läsa min blogg igen?
 Ja,
 Nej,
 Kanske,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards