In the blackest dreams i do believe

Direktlänk till inlägg 23 december 2007

Vilken tabbe.

Av Suise - 23 december 2007 00:32

Har missa och skriva nu ganska mycket, de får vi ta och ändra på..
Ska börja skriva nu då!!!

ja tar nått ut min riktiga dagbok jag skriver i på kvällarna innan ja går och lägger mig..



7 november 2006.


var i skolan idag,jag läste en klasskompis novell som man skulle lämna in.

Hennes var riktigt bra tills min kompis josefin kom på henne att hon hade skrivit av en tidning som heter FRIDA. hahahah fett fult, hon hade gjort om den lite men men.. she sux.



14 november 2006


idag var en konstig dag.

första gången ja höll en cigg i handen på ett år,kändes så jävla konstigt..

måste sluta med den dära skiten asså,farligt för fan. Jag känner en status som ja tror alla känner sig men den dära ciggen ihanden och röken som kommer från ens läppar,snälla de är då fan inte coolt,ett beronde som är skit svårt att komma ifrån..

Raring hota med att ta livet av sig idag,där satt jag och grät för du betyder mycket för mig.Jag lovar och svär jag är här för dig dag och natt. Raring du är min

 <3



23 maj 2007


Jag har ett klistermärke där de står okej, det klistermärket påminner
jätte mycket om dig vännen,och ja vet inte varför.
Du var de bästa ja hade,jag vill tillbaka til lden tiden de var du och jag

mot världen.Den tiden var den bästa tiden i mitt liv,aldrig att ja skulle byta ut dom åren med dig mot nått,ALDRIG.

Jag kommer alltid vara här för dig och stötta dig igenom de svåra,

Raring du är allt för mig och ja älskar dig min vän.

<3

 
 
Jossan

Jossan

23 december 2007 00:57

haha, det är jag som är Josefin! xD
Jag är bäst bara för min syster köpte frida! ^^

http://www.jossaan.bloggagratis.se

 
Suise

Suise

23 december 2007 01:00

hahah lätt ;)

http://nightmare.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suise - 17 november 2011 14:21

Länge sen jag skrev nu. kanske dags att slänga in ett inlägg då :) Nu har man växt upp och skaffat sig ett liv.   jag har flyttat hemmifrån och bor med min man som jag är förlovad med :) Vi har varit tillsammans i snart två år :) Jag är ...

Av Suise - 9 juni 2010 15:45


  Måste bara lägga in dessa bilder så otroligt weirda så de passar in :) Cilla vi två mot världen! så är de  ...

Av Suise - 9 juni 2010 15:42


För vi har tagit stdenten, Fy fa va vi är bra! HR3 Känns helt tomt när man inte kommer träffa alla var och varannan dag igen, de är helt sjukt. :( Men denna klass är den bästa som finns   ...

Av Suise - 12 maj 2010 18:48


Hej hallå nu byter jag tillbaka till denna blogg är så trött på alla andra ja har provat så får vell se hur länge jag håller på att blogga i denna haha.   Jag och min pojkvän har inskaffa oss en systemkamera en Nikon D5000 as fresh :)     en...

Av Suise - 23 augusti 2009 15:42

www.suise.blogg.se   nya  bloggen :D

Presentation


I denna blogg får ni följa mig i min vardag. Och mina hundars dag :)

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att läsa min blogg igen?
 Ja,
 Nej,
 Kanske,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards