In the blackest dreams i do believe

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

Helt jävla lost !!!!

Av Suise - 31 oktober 2008 14:30

Jag hatar när man inte vet vad man känner, och varför man inte känner så som man själv vill, det är som att någon annan bestämmer de åt en.
Det känns jätte konstigt hela tiden man vill bara dö av känslan.

Fast jag kan inte sluta prata med honom, de pirrar i hela mig när jag bara kollar på honom, eller hör honom skratta, jag saknar honom bara jag skriver om honom.
Det är typ som när man är nykär, fast jag inte är kär eller är jag, ja vet inte, jag vet inte ens vart han finns, känner han lika dant.
Det är så svårt och kunna lita på någon annan än sig själv, de vill säga helt jävla omöjligt för man vet aldrig om den personen pratar sanning.
Jag tycker om honom så mycket att jag börjar tvivla att han ens bryr sig.


Är de nått vi har eller är de bara nått som allt annat man har varit med om, är man villig och ge det en chans, eller bara kasta det i sjön och vänta på nästa som kommer. Jag är så jävla lost i mitt huvud.

Jag har så svårt att lita på personer för alla sviker och ljuger hela tiden, sen när de kommer en man vill kunna lita på så vet man inte vad man ska göra.

Snälla förstå att detta är jätte svårt för mig, och jag ångrar inte en sekund av tiden som jag har spendera med dig, men låt det ta den tid de tar pressa inte mig, jag vet att de kan vara jobbigt, men jag vet att om jag ska kastar in mig i detta så kommer jag sumpa det direkt och jag vill inte de heller.
Så snälla ha tålamod!


Älskling om du gillar mig som jag tror att du gör så vet jag också att du kan vänta ett tag <3 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suise - 17 november 2011 14:21

Länge sen jag skrev nu. kanske dags att slänga in ett inlägg då :) Nu har man växt upp och skaffat sig ett liv.   jag har flyttat hemmifrån och bor med min man som jag är förlovad med :) Vi har varit tillsammans i snart två år :) Jag är ...

Av Suise - 9 juni 2010 15:45


  Måste bara lägga in dessa bilder så otroligt weirda så de passar in :) Cilla vi två mot världen! så är de  ...

Av Suise - 9 juni 2010 15:42


För vi har tagit stdenten, Fy fa va vi är bra! HR3 Känns helt tomt när man inte kommer träffa alla var och varannan dag igen, de är helt sjukt. :( Men denna klass är den bästa som finns   ...

Av Suise - 12 maj 2010 18:48


Hej hallå nu byter jag tillbaka till denna blogg är så trött på alla andra ja har provat så får vell se hur länge jag håller på att blogga i denna haha.   Jag och min pojkvän har inskaffa oss en systemkamera en Nikon D5000 as fresh :)     en...

Av Suise - 23 augusti 2009 15:42

www.suise.blogg.se   nya  bloggen :D

Presentation


I denna blogg får ni följa mig i min vardag. Och mina hundars dag :)

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att läsa min blogg igen?
 Ja,
 Nej,
 Kanske,

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards